infoFIRME

Digital

Externalizarea serviciilor de protectia muncii scade cheltuielile agentilor economici

Protectia muncii este extrem de importantă în țara noastră, unde zicerea populară: „Merge și așa!” e la putere.

Tocmai de aceea, orice antreprenor român este obligat prin lege ca să asigure organizarea activităților din cadrul firmei sale în așa fel încât să evite pe cât posibil niște incidente neplăcute ce se pot solda cu accidentarea sau chiar moartea unor angajați ori cu îmbolnăvirea lor de vreo boală profesională gravă.

În raport de mărimea companiei și de specificul muncii salariaților, angajatorii au mai multe variante de instruire pentru aceștia, de luarea unor măsuri concrete pentru evitarea unor adevărate tragedii, mai ales în locurile de muncă periculoase, unde riscurile sunt la ordinea zilei.

Pentru agenții economici care au mai puțin de 9 muncitori în subordine protecția muncii se face de către reprezentanții legali desemnați în acest sens.

În firmele cu 10 până la 49 de angajați este necesară desemnarea unuia sau mai multor salariați interni pentru a realiza acele activitățile specifice de prevenire și protecție a muncii.

Companiile care au mai mult de 250 de angajați trebuie să înființeze unul sau chiar mai multe servicii interne de protecție și prevenire a accidentelor de muncă.

Aceste servicii de protecția muncii se pot și externaliza de către acei agenții economici doritori.

Se încheie un contract de prestări servicii unde trebuie să se precizeze clar ce activități de prevenire și protecție a muncii vor fi realizate, în ce mod va decurge colaborarea cu specialiștii de protecția muncii din cadrul agenției furnizoare de asemenea servicii speciale și cum se vor rezolva eventualele litigii dintre părți.

Serviciile de securitate și sănătate în muncă, cunoscute de către cei mai mulți dintre noi sub denumirea generică de protecția muncii, constau în următoarele:

- formularea unor deciziilor interne pe care agentul economic urmează a le lua;
- contrasemnarea fișelor individuale de instruire generală și periodică în materie de protecție a muncii, după o testare care să constate în ce măsură angajații și-au însușit cunoștințele predate;

- depistarea acelor locuri de muncă în care este nevoie de o protecție a muncii suplimentară și întocmirea de instrucțiuni personalizate pe anumite posturi de lucru cu risc mai mare de accidente;

- efectuarea de controale periodice la locurile de munca ale beneficiarului, urmate de informarea promptă a angajatorului în scris asupra deficiențelor constatate, elaborarea de propuneri pentru remedierea acestora, urmărirea implementării măsurilor sugerate;

- participarea efectivă la controalele efectuate de către Inspecția Teritorială de Muncă etc.

Managerii consideră că externalizarea serviciilor de protecția muncii reprezintă de multe ori o decizie bună, deoarece ele sunt asigurate de către niște profesioniști autorizați, iar costurile sunt mai scăzute decât dacă ar trebui să angajeze cu normă întreagă una sau mai multe persoane care să efectueze aceste activități obligatorii prin lege.

Digital va recomanda:

Fara imagine
Care sunt avantajele utilizarii sistemului de ventilatie cu recuperare de caldura?
Mentinerea proprietatilor energetice ale aerului, alaturi de utilizarea cat mai eficienta a caldurii din incaperile locuintei sunt preocupari firesti pentru fiecare dintre noi. De aceea, permanent cautam cele mai bune solutii in acest sens, care sa ne ofere pe timpul verii racoarea mult dorita in casa dar si caldura [...]
Fara imagine
Folie extensibila cu rol de tavan fals pentru locuinte si firme
Amenajările interioare în care sunt integrate și tavane extensibile au un grad mare de spectaculozitate, de aceea merită să vă gândiți și dvs. la montarea acestora în locuință sau la sediul firmei, dacă aveți în plan o renovare de amploare a spațiului realizată rapid. Plafoan [...]
Fara imagine
Cizme frumoase pentru iarna 2017 - 2018
Pentru a infrunta cu succes frigul iernii este bine ca sa alegeti niste perechi de incaltaminte potrivite, care nu doar sa arate senzational ca aspect, dar si sa fie comode si calduroase in egala masura. 
Magazinele online sunt pline de propuneri pentru femeile ce isi doresc cizme din piele naturala sau ghete [...]
Fara imagine
Amanetul – Solutia ideala de a face rost de bani rapid
Fiind considerata a fi una dintre cele mai vechi activitati din lume, amanetul reprezinta o solutie rapida de a face rost de bani. Inca din Antichitate oamenii se foloseau de obiectele lor pentru a face rost rapid de banii de care aveau nevoie, iar atunci cand dadeau suma inapoi, ei isi puteau ridica obiectele. O [...]
Fara imagine
Cat de importanta este apelarea la un service auto inainte de a cumpara o masina second hand?
Oricat ne-am dori, nu toata lumea isi permite sa-si achizitioneze o masina noua, sa devina primul ei proprietar, asta, bineinteles, din ratiuni financiare, pentru multi dintre noi inhamarea la un credit la banca pentru aceasta investitie serioasa fiind greu daca nu imposibil de suportat. Dar nu este cazul sa facem un [...]
Date de contact Digital
Judet Bucuresti
Localitate Bucuresti
Trimite mesaj catre Digital

Firma Digital
are 5627 afisari
© Digital » Acasa | Produse | Servicii | Galerie foto | Contact
Externalizarea serviciilor de protectia muncii scade cheltuielile agentilor economici
Acum infoFIRME este perfect optimizat pentru motoarele de cautare.
Pentru a profita la maxim de infoFIRME urmati pasii de mai jos:
Inscrieti GRATUIT firma

Cu infoFIRME veti putea adauga servicii,produse.

Adaugati anunturi

Cu cat mai multe anunturi adaugate, cu atat mai bine pentru Dumneavoastra.

Harta site