infoFIRME

Digital

Externalizarea serviciilor de protectia muncii scade cheltuielile agentilor economici

Protectia muncii este extrem de importantă în țara noastră, unde zicerea populară: „Merge și așa!” e la putere.

Tocmai de aceea, orice antreprenor român este obligat prin lege ca să asigure organizarea activităților din cadrul firmei sale în așa fel încât să evite pe cât posibil niște incidente neplăcute ce se pot solda cu accidentarea sau chiar moartea unor angajați ori cu îmbolnăvirea lor de vreo boală profesională gravă.

În raport de mărimea companiei și de specificul muncii salariaților, angajatorii au mai multe variante de instruire pentru aceștia, de luarea unor măsuri concrete pentru evitarea unor adevărate tragedii, mai ales în locurile de muncă periculoase, unde riscurile sunt la ordinea zilei.

Pentru agenții economici care au mai puțin de 9 muncitori în subordine protecția muncii se face de către reprezentanții legali desemnați în acest sens.

În firmele cu 10 până la 49 de angajați este necesară desemnarea unuia sau mai multor salariați interni pentru a realiza acele activitățile specifice de prevenire și protecție a muncii.

Companiile care au mai mult de 250 de angajați trebuie să înființeze unul sau chiar mai multe servicii interne de protecție și prevenire a accidentelor de muncă.

Aceste servicii de protecția muncii se pot și externaliza de către acei agenții economici doritori.

Se încheie un contract de prestări servicii unde trebuie să se precizeze clar ce activități de prevenire și protecție a muncii vor fi realizate, în ce mod va decurge colaborarea cu specialiștii de protecția muncii din cadrul agenției furnizoare de asemenea servicii speciale și cum se vor rezolva eventualele litigii dintre părți.

Serviciile de securitate și sănătate în muncă, cunoscute de către cei mai mulți dintre noi sub denumirea generică de protecția muncii, constau în următoarele:

- formularea unor deciziilor interne pe care agentul economic urmează a le lua;
- contrasemnarea fișelor individuale de instruire generală și periodică în materie de protecție a muncii, după o testare care să constate în ce măsură angajații și-au însușit cunoștințele predate;

- depistarea acelor locuri de muncă în care este nevoie de o protecție a muncii suplimentară și întocmirea de instrucțiuni personalizate pe anumite posturi de lucru cu risc mai mare de accidente;

- efectuarea de controale periodice la locurile de munca ale beneficiarului, urmate de informarea promptă a angajatorului în scris asupra deficiențelor constatate, elaborarea de propuneri pentru remedierea acestora, urmărirea implementării măsurilor sugerate;

- participarea efectivă la controalele efectuate de către Inspecția Teritorială de Muncă etc.

Managerii consideră că externalizarea serviciilor de protecția muncii reprezintă de multe ori o decizie bună, deoarece ele sunt asigurate de către niște profesioniști autorizați, iar costurile sunt mai scăzute decât dacă ar trebui să angajeze cu normă întreagă una sau mai multe persoane care să efectueze aceste activități obligatorii prin lege.

Digital va recomanda:

Fara imagine
Prese de calitate pentru balotarea deseurilor
O persoana produce anual de mai mult de sase ori propria sa greutate in deseuri, iar la scara planetara, gunoiul generat in fiecare zi depaseste 3,5 milioane de tone. Alimentele irosite in fiecare zi reprezinta un semnal de alarma cu privire la faptul ca fiecare dintre noi ar trebui sa fim mai chibzuiti si sa punem un [...]
Fara imagine
Importanta programelor de team building
Pe blogul HPDI o să găsiți o zicere foarte adevărată conform căreia managerii sunt evaluați pentru performanțe și apreciați pentru felul în care comunică eficient cu angajații. Așa stând lucrurile, când ne referim la comunicare, oare ce ar putea să sudeze mai bine o echipă decât [...]
Fara imagine
Beneficiile site-urilor de licitatii auto
Piata masinilor second hand include de ceva timp, si la noi, site-urile de licitatii online destinate dealerilor autorizati. Pentru ca aceste licitatii ofera autovehicule sigure, provenite de la detinatori de flote, companii de inchirieri auto si agentii de leasing, dealerii romani au posibilitatea sa achizitioneze [...]
Fara imagine
Corturi speciale pentru evenimente private si corporate
Se infiinteaza tot mai multe firme ce ofera servicii de inchirieri corturi evenimente, pe măsura ce oamenii s-au convins ca este o solutie foarte buna, ieftina si de efect, pentru organizarea unei petreceri de nunta, botez, zi onomastice sau chiar a unei agape prietenesti. Se pot alege diverse modele de corturi [...]
Fara imagine
Cumpararea de bijuterii online, un demers riscant?
Cumparaturile efectuate intr-un magazin de bijuterii au atat avantaje cat si dezavantaje, pe care este bine ca sa le luati in considerare daca va incumetati ca sa apelati la aceasta varianta comoda de shopping modern. 
 Este bine ca s-a depasit etapa in care trebuia sa petreci zile intregi in cautarea une [...]
Date de contact Digital
Judet Bucuresti
Localitate Bucuresti
Trimite mesaj catre Digital

Firma Digital
are 4885 afisari
© Digital » Acasa | Produse | Servicii | Galerie foto | Contact
Externalizarea serviciilor de protectia muncii scade cheltuielile agentilor economici
Acum infoFIRME este perfect optimizat pentru motoarele de cautare.
Pentru a profita la maxim de infoFIRME urmati pasii de mai jos:
Inscrieti GRATUIT firma

Cu infoFIRME veti putea adauga servicii,produse.

Adaugati anunturi

Cu cat mai multe anunturi adaugate, cu atat mai bine pentru Dumneavoastra.

Harta site